HasieraDei iezaguzu
Kontaktua eues

Cebek Albisteak

Armado Martínez (Iberdrola) cree que topar el gas “no va a atacar” el problema de precios, que se debe a una tarifa mal diseñada”

Encuentro Empresarial en el marco de la Asamblea de CEBEK Continue reading

Urkullu pide “actitud proactiva” ante la “dura situación” y lamenta la “búsqueda permanente de lo negativo”

11/05/2022

Discurso del Lehendakari en el cierre de los actos de la Asamblea General de CEBEK Continue reading

Madit Metal premio CEBEK Emprende, Kutxabank y Puente de Bizkaia premios Enpresan Bardin y Fhimasa premio Destino 2030 Helburu

11/05/2022

En las categorías Enpresan Bardin (Gran empresa y Pyme), CEBEK Emprende y Destino 2030 Helburu Continue reading

Addilan: Pieza handien metaleko fabrikazio gehigarria

03/05/2022

Addilan Bizkaiko enpresa da, eta 2017an sortu zen makina-erremintaren bi fabrikatzaileren lankidetzaren ondorioz: Ona Electroerosión eta Maherholding Taldea. Bere negozio-hobian, metaleko fabrikazio gehigarrirako irtenbideak eskaintzen ditu zenbait sektore industrialetan; esate baterako, aeronautikoan, aeroespazialean, energian edo ontzigintzan, besteak beste. Horretarako, metalean…

40 empresas vizcaínas aplican ya el modelo EkinBarri, que aumenta la participación de las personas

26/04/2022

Reportaje sobre ekinBarri en la web de la SPRI- Agencia Vasca de Desarrollo Empresarial Continue reading